domingo, mayo 21, 2006

 

De la presentació:

Ciutadants de Catalunya: El blog d'en Jaume Ros ja és aquí! Pel títol no us penseu que serà un blog de gastronomia "a lo Ferran Adrià" ni tampoc un que tracti de les reunions d'obesos anònims. Serà un blog innovador: Escriuré tot allò que em passi pel cap; per tant, si estic un mes sense escriure res, compadiu-vos de les meves neurones. Igualment tampoc no pretenc convertir-me en el líder espiritual d'una secta (veáse Obispo Maciel y los legionarios de Cristo), sinó que ho faig com a diversió, com a evasió de la realitat circumdant. Encara que aquestes lletres no fossin llegides per ningú, ja per si soles servirien a algú: a mi.
Un cop justificada les meves raons per estrenar-me. Dono oficialment per inaugurat el meu blog!

PD: Dono les gràcies al molt Honorable sr. Pasqual Maragall i Mira per a ensenyar-me com es fa un blog, així com a la Conselleria de Relacions Institucionals i participació Ciutadana per haver-me deixat participar. Gràcies per haver participat en la presentació!

Comments:
Jaumet!! Molt benvingut al món dels blogs, de mica en mica ens anem animant tots! Et desitjo molt d'èxit en aquesta nova etapa de la teva vida lliurepensadora. Espero poder llegir força coses en aquest raconet!
Bé, una confessió...jo també vull ser del club Bilderberg...
 
Publicar un comentario



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?